Δευτέρα 18 Μαΐου 2015

Δεν σας προλαβαίνω!

Φίλοι μου καλησπέρα! Σήμερα μπήκα στο μπλογκ και αντίκρισα αυτό:

Πενήντα έξι ερωτήσεις περίμεναν απάντηση κι εγώ πρόλαβα να απαντήσω μόνο σε είκοσι! Είναι πραγματικά συγκινητικά όλα τα σχόλιά σας και η αγάπη που δείχνετε στο μπλογκ! Αυτός είναι και ο λόγος που συνεχίζω να γράφω σε αυτό παρόλο που έχω τελειώσει με τη δίαιτα. Προσπαθώ να μπαίνω όσο πιο συχνά μπορώ, να ανεβάζω συνταγές, πληροφορίες και να απαντάω στις ερωτήσεις σας. Αν όμως καμιά φορά αργώ να σας απαντήσω, είναι γιατί οι ερωτήσεις είναι πολλές και δεν προλαβαίνω! Δε θέλω να νομίζετε ότι σας αγνοώ, αργά ή γρήγορα θα δημοσιεύσω το σχόλιό σας και θα απαντήσω και στη δική σας ερώτηση. Αν δεν δείτε το σχόλιό σας δημοσιευμένο μέσα στις επόμενες ημέρες, αυτό σημαίνει ότι έγινε κάποιο λάθος και χάθηκε και σας παρακαλώ να το ξαναστείλετε.

Συνεχίστε να μου στέλνετε τις ερωτήσεις σας, τις εμπειρίες σας, τις ανακαλύψεις σας και σχόλια για τα χαμένα κιλά σας! Πραγματικά μου φτιάχνουν τη μέρα! Απλά σας ζητώ λίγη κατανόηση! Να είστε όλοι καλά και να συνεχίζετε δυναμικά!

19 σχόλια:

  1. ευχαριστούμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΟΣΑ ΜΠΙΣΚΟΤΑ ΝΤΟΥΚΑΝ ΜΕ ΕΠΙΚΑΛΥΨΗ ΣΟΚΟΛΑΤΑΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΡΩΩ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΙΤΟΥΡΟ ΒΡΩΜΗΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ; ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΗΝ ΝΤΟΥΚΑΝ 2 ΕΔΩ Κ 10 ΜΕΡΕΣ Κ ΕΧΩ ΧΑΣΕΙ 3ΚΙΛΑ Κ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΟΥΡΑΣΤΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΤΗΝ....ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΓΙΑ ΝΤΟΥΚΑΝ 2 ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ; ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΥΠΕΡΟΧΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙΣ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΔΩΣΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑΤΗΝ 2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορείς να τρως 4 μπισκότα τη μέρα, όσα έχει το σακουλάκι δηλαδή και να αντικαταστήσεις το πίτουρο με αυτά. Το βιβλίο για τη Ντουκάν 2 δεν έχει μεταφραστεί ακόμα και από το επίσημο site δεν γνωρίζουν ακόμη αν και πότε θα γίνει η μετάφραση. Όταν το αγοράσω και καταφέρω να το διαβάσω θα σας δώσω κι άλλες πληροφορίες.

      Διαγραφή
  3. Συγχαρητήρια για τη φοβερή δουλειά. Μπορούμε να παίρνουμε συμπλήρωμα πρωτεΐνης στη δίαιτα; Τι γίνεται με ανθρώπους που κάνουν εντατική γυμναστική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο επίσημο site αναφέρει ότι δεν επιτρέπονται τα συμπληρώματα πρωτεΐνης στη δίαιτα. Σε παλαιότερα coaching έχω διαβάσει ότι όσοι γυμνάζονται εντατικά θα πρέπει να παίρνουν και μια ποσότητα υδατάνθρακα,.για παράδειγμα 1 κούπα ρύζι την ημέρα. Όμως δεν έχω ασχοληθεί πολύ με το θέμα και δεν γνωρίζω περισσότερα. Για τις πιο ιδιαίτερες περιπτώσεις αρμόδιοι είναι απο το coaching, εγώ δεν έχω γνώσεις διατροφολογίας και δεν επιτρέπεται να δίνω συμβουλές.

      Διαγραφή
  4. Συγχαρητήρια για την καλή δουλειά σας.στην πρώτη φάση ποσό λεμόνι επιτρέπει στο φαγητό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. γεια σας!!! μπραβο σας για την συστηματικη δουλεια και προσπαθεια που κανετε!!!
    θελω να χασω 6 κιλά ,ειμαι 22 χρονων και εκανα τρεις μερες επιθεση χάνοντας 2 κιλα.Ομως σημερα ημερα 4 "αμαρτησα!" και έφαγα 2 γλυκά(θράσος έτσι :P)...αλλα δεν θελω σε καμια περιπτωση να σταματησω. Πόσες μερες να κάνω λευκες?? μία ή δυο??
    ευχαριστω πολύ και πάλι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημερα και συγχαρητηρια για την υποστηριξη που ειναι τοσο σημαντικη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σε βοηθάει το μπλογκ μου! :D Σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  7. Σίγουρα κουραστηκες να το ακούς αλλά πραγματικά εκανες σπουδαία δουλειά. Είμαι 43 χρονών και ξεκίνησα τη διαιτα πριν σχεδόν 2 μήνες. Ήθελα να χάσω 14 κιλά. Τον πρώτο μήνα έχασα 5,5 κιλά και ήμουν πολύ ευχαριστημένη. Μετά για κάποιο λόγο που δεν καταλάβω πέρασαν 12 μέρες και εχασα μονο 0,5 κιλό και τώρα μετα από 2 εβδομάδες δεν εχασα τιποτα. Ειμαι πολύ απογοητευμένη. Επιμένω και τη συνεχίχω χωρίς αταλθσαρίες αλλά δεν ξέρω αν αξίζει τον κόπο. Είναι πολύ δυσκολο να κάνεις τόση προσπάθεια μάταια. Επιπλέον πηγαίνω και γυμναστηριο 3 φορές την εβδομαδα κατι που έκανα πάντα. Έχεις καμιά ιδέα τι μπορεί να φταίει; Παρακαλώ χρειάζομαι βοήθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω ιδέα για πιο λόγο κόλλησες τόσο πολύ! Στη θέση σου ίσως σταματούσα για μια εβδομάδα και μετά θα ξεκινούσα πάλι με 2 μέρες επίθεση. Αν το δοκιμάσεις πες μου τι έγινε. Κάποιοι μου έχουν πει ότι ξεκόλλησαν έτσι. Μόνο πρόσεχε μην το παρακάνεις με τους υδατάνθρακες και πάρεις βάρος.

      Διαγραφή
    2. Σ ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Μου φαίνεται καλή ιδέα.

      Διαγραφή
  8. Καλησπερα και συγχαρητηρια.Εχω βρει στο διαδικτυο χυμα γαλα σκονης 1%. Αυτο επιτρεπετε για τις συνταγες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Βρήκα αυτό το κακάο επειδει δεν έβρισκα το ντουκαν 1%..θα ήθελα την γνώμη σου αν είναι καλο..Ευχαριστώ εκ των προτέρων --> http://biodiet.gr/index.php?route=product/product&path=73&product_id=235

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια περνούν από έγκριση πριν δημοσιευτούν. Παρακαλώ αφήστε το σχόλιό σας μόνο μία φορά. Σχόλια με ερωτήσεις που έχουν απαντηθεί στο κείμενο με την περιγραφή της δίαιτας, όπως πχ αν επιτρέπεται το μέλι ή το αλεύρι, δεν θα δημοσιεύονται πλέον λόγω έλλειψης χώρου στο μπλογκ. Σας ευχαριστώ για την κατανόηση!