Σάββατο, 26 Νοεμβρίου 2016

Ενδεικτικό μενού

Εδώ και πολύ καιρό μου ζητάτε ένα ενδεικτικό μενού για τη δίαιτα Ντουκάν. Αυτό που εξηγώ πάντα, είναι ότι το ενδεικτικό μενού είναι εντελώς άχρηστο, πρώτον γιατί ο καθένας από εμάς έχει εντελώς διαφορετικές προτιμήσεις στις τροφές, δεύτερον γιατί η δίαιτα Ντουκάν δεν λειτουργεί έτσι και γι αυτό ακριβώς το λόγο την προτιμάμε οι περισσότεροι. Έχει μια λίστα τροφών που μπορείς να τρως όσο θες, όποτε θες και είναι κρίμα να βγάζουμε μενού με περιορισμούς. Παρόλα αυτά, επειδή βλέπω ότι πολλοί το έχουν ανάγκη και θέλω να βοηθήσω, θα βγάλω ένα για την επίθεση και για τη δεύτερη φάση θα βγάλω ένα για μέρες  καθαρής πρωτεΐνης και ένα για μέρες πρωτεΐνης - λαχανικών. 



Ενδεικτικό μενού φάσης επίθεσης:

Πρωινό

Τηγανίτα Ντουκάν με φέτες γαλοπούλας, σως γιαουρτιού και ομελέτα από 2 ασπράδια.

Δεκατιανό

γιαούρτι με ζαχαρίνη και ξύσμα πορτοκαλιού ή αυγά γεμιστά με τόνο 

Μεσημεριανό

Μπουτάκια κοτόπουλου με σως ραϊτα ή επιλογή από τις συνταγές που θα βρείτε εδώ
Προσοχή στις σημειώσεις που έχω στην κάθε συνταγή, πχ στην επίθεση θα πρέπει να παραλείψετε το αγγούρι στη σως ραϊτα. 

Σνακ

Ρολά κανέλας ή πανακότα, ή ζελέ χωρίς ζάχαρη

Βραδινό


Ενδιάμεσα μπορείτε να τρώτε οτιδήποτε θέλετε από τη λίστα με τις τροφές που επιτρέπονται χωρίς περιορισμό. Μην το ξεχνάτε, αυτή η ελευθερία της Ντουκάν την κάνει μοναδική! Επίσης μπορείτε να αλλάξετε το μενού σύμφωνα με την όρεξη σας. Για παράδειγμα μπορείτε να φτιάξετε για πρωινό αλμυρά ρολά και με το πίτουρο που θα γλιτώσετε αν φτιάξετε τσιζκέικ, κράκερς, ή μπισκότα κανέλας για το απογευματινό σας σνακ. Εδώ θα βρείτε διάφορες γλυκές λιχουδιές Ντουκάν για να διαλέξετε και να προσαρμόσετε το ημερήσιο μενού σας, 

Ενδεικτικό μενού δεύτερης φάσης, μέρα καθαρής πρωτεϊνης

Πρωινό

Τοστ με γαλοπούλα, τυρί arla delite (ανεκτό) και αυγό

Δεκατιανό

Μπριός με τυροσαλάτα και ζαμπόν χαμηλών λιπαρών 

Μεσημεριανό

Κεφτεδάκια με πικάντικη σως γιαουρτιού, ή ψητό κοτόπουλο χωρίς πέτσα

Σνακ

Προφιτερόλ Ντουκάν ή άλλο γλυκό Ντουκάν.
Όλα τα γλυκά της δεύτερης φάσης θα τα βρείτε εδώ

Βραδινό

Ντουκάν χάμπουργκερ χωρίς το μαρούλι και τη τομάτα, με 2- 3 ροδέλες κρεμμύδι και μια κουταλιά κέτσαπ χωρίς ζάχαρη

Και εδώ μπορείτε να κάνετε τις παραλλαγές που σας βολεύουν, για παράδειγμα μπορείτε να φάτε τα μπριός για πρωινό και έτσι να μπορέσετε να πάρετε στη δουλειά σας ένα κομμάτι τυρόπιτα που έχει πίτουρο βρώμης. Και φυσικά να κάνετε οποιαδήποτε άλλη επιλογή μεσημεριανού και βραδινού. 

Ενδεικτικό μενού δεύτερης φάσης, μέρα πρωτεϊνης - λαχανικών

Πρωινό

Ψωμάκι πολύσπορο με αυγά τηγανιτά στο αντικολλητικό τηγάνι

Δεκατιανό

Αλμυρές βάφλες Ντουκάν με dirolo cottage, γαλοπούλα, μαρούλι και τομάτα. 

Μεσημεριανό

Μοσχάρι κοκκινιστό με σαλάτα στην οποία μπορούμε να προσθέσουμε 1 κουταλάκι του γλυκού ωμό ελαιόλαδο, ή οποιαδήποτε συνταγή μας αρέσει από εδώ. Υπάρχουν και νηστίσιμες

Σνακ


Βραδινό


Να φροντίζετε να τρώτε αρκετή σαλάτα τη μέρα πρωτεΐνης - λαχανικών στην οποία θα προσθέτετε το κουταλάκι ελαιόλαδο που δικαιούμαστε. Είναι απαραίτητο για να απορροφά ο οργανισμός μας τις βιταμίνες κάποιων λαχανικών. 

Αυτά είναι τα ενδεικτικά μενού που σας προτείνω, οι επιλογές είναι απεριόριστες, εγώ απλά ήθελα να σας δείξω ότι σε αυτή τη δίαιτα αν έχουμε φαντασία υπάρχει τεράστια ποικιλία στις τροφές. Επίσης θέλω να τονίσω ότι δε χρειάζεται να λιμοκτονούμε, εγώ έτρωγα ακριβώς με τον τρόπο αυτό και έχανα κιλά σε πολύ ικανοποιήτικό ρυθμό. 

Τετάρτη, 28 Σεπτεμβρίου 2016

Ψωμί από σεϊτάν (νηστίσιμο)



Τη συνταγή για το ψωμί αυτό την είδα στο site της Laura Adamache την ίδια εποχή που ανακάλυψα τα διάσημα πλέον ρολά κανέλας της και τα μοιράστηκα μαζί σας. Το ψωμί το έφτιαξα αρκετό καιρό μετά και ο λόγος που δεν το ανέβασα ήταν ότι δε μου άρεσε ιδιαίτερα. Δεν θύμιζε ψωμί στη γεύση, ήταν κάπως λαστιχένιο και δεν ξέρω αν αξίζει τον κόπο να το φτιάξει κάποιος. Για μένα είναι προτιμότερο να φτιάξεις σεϊτάν και να το μαγειρέψεις, παρά να το κάνεις ψωμί. Όμως πολλοί ζητάτε ένα ψωμί χωρίς αυγά και με ρωτάτε, έτσι το ανεβάζω. Τα γούστα διαφέρουν και ίσως σε άλλους αρέσει. Η αρχική συνταγή βρίσκεται εδώ. 
Εγώ έβαλα 2 κουταλιές της σούπας κορν φλάουρ και 2 κουταλιές της σούπας πίτουρο σταριού για να μειώσω τα ανεκτά.  Επειδή δε μου άρεσε το ψωμί, το έκοψα φέτες και το έψησα στον αέρα στους 100 βαθμούς για 45 λεπτά περίπου και το έκανα παξιμάδια. Έτσι κάπως τρωγόταν αλλά και πάλι ήταν κάπως σκληρά.
Λόγω του κορν φλάουρ και του πίτουρου δεν επιτρέπεται να φάμε το ψωμί αυτό στην πρώτη φάση. Επιτρέπεται από τη δεύτερη φάση, η μισή ποσότητα της συνταγής περιέχει 1 ανεκτό.

Παρασκευή, 22 Ιουλίου 2016

Προϊόντα Walden farms τώρα και στην Ελλάδα!


Με κάποιους από εσάς συζητούσαμε το πρόβλημα αποστολής των προϊόντων Walden farms από το iherb. Λόγω του βάρους τους μπορούσαμε να πάρουμε μόνο μία συσκευασία τη φορά και φυσικά να χρεωνόμαστε πολλά μεταφορικά για ένα μπουκάλι σιρόπι ή για μία σος. Πλέον όμως μπορούμε να τα αγοράσουμε από το DrMattapharmacy χωρίς περιορισμό βάρους, μαζί με όλα τα υπόλοιπα προϊόντα Dukan (-25%) ή οτιδήποτε άλλο χρειαζόμαστε από ένα ηλεκτρονικό φαρμακείο!  

Για όσους δεν τα γνωρίζουν ήδη, πρόκειται για μια σειρά προϊόντων χωρίς καθόλου θερμίδες και υδατάνθρακες. Αυτό σημαίνει ότι είναι συμβατά με τη δίαιτα Ντουκάν, ακόμα και από τη φάση της επίθεσης! Ο μόνος μας περιορισμός είναι οι γλυκαντικές ουσίες τις οποίες δεν πρέπει να υπερκαταναλώνουμε. Η σειρά έχει σιρόπι για pancakes, σιρόπι καραμέλα, φράουλα αλλά και σος μπάρμπεκιου και σάλτσα ζυμαρικών alfredo. Εγώ έχω δοκιμάσει το σιρόπι καραμέλας και το σιρόπι σοκολάτας και είναι αρκετά νόστιμα για τέτοιου είδους προϊόντα. Δίνουν έξτρα γεύση στα γλυκά Ντουκάν, τα κέικ, την πανακότα, το παγωτό, χωρίς να φορτωνόμαστε υδατάνθρακες και ανεκτά! Οι τιμές τους είναι πολύ προσιτές και νομίζω ότι αξίζει τον κόπο να τα δοκιμάσει κανείς. 


Ακούγεται λίγο περίεργο ένα προϊόν να μην περιέχει θερμίδες και υδατάνθρακες κι όμως γίνεται. Σκεφτείτε ότι είναι κάτι ανάλογο με την  cola zero.  Για τους δύσπιστους παραθέτω τους πίνακες συστατικών από τη σάλτσα ζυμαρικών και το σιρόπι καραμέλας:



Αν πατήσετε επάνω στις φωτογραφίες θα τις δείτε στο κανονικό τους μέγεθος. Αντίστοιχα είναι τα διατροφικά στοιχεία και στα υπόλοιπα προϊόντα.

Μην ξεχνάτε ότι το DrMattapharmacy έχει ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ Σάββατο και Κυριακή ανεξάρτητα από το βάρος της παραγγελίας μας! Τις καθημερινές τα ταχυδρομικά για παραγγελίες άνω των 39 ευρώ και έως 2 κιλά, είναι επίσης δωρεάν. Από το τρίτο κιλό υπάρχει χρέωση 1 ευρώ. 

Σάββατο, 19 Μαρτίου 2016

Ντουκάν τσιπς κολοκύθας



Ντουκάν τσιπς κολοκύθας

Κόβουμε στη μέση μια μικρή κολοκύθα και την καθαρίζουμε από τα σποράκια και τη φλούδα. Με τον αποφλοιωτή λαχανικών κόβουμε λεπτά τσιπς κολοκύθας. Βάζουμε λαδόκολλα σε δύο ταψιά και απλώνουμε 3-4 σταγόνες ελαιόλαδο στο καθένα. Βάζουμε με τη σειρά τα τσιπς το ένα δίπλα στο άλλο, ρίχνουμε αλάτι και πιπέρι και ψήνουμε στον αέρα στους 100 βαθμούς για 40 με 50 λεπτά μέχρι να φύγει η υγρασία. Τα 400 γραμμάρια κολοκύθας έβγαλαν 35 γραμμάρια τσιπς, σχεδόν ένα πιάτο. Τα ταψιά μπορείτε να τα βάλετε και τα δύο ταυτόχρονα στο φούρνο εφόσον ψήνετε στον αέρα. 

Πέμπτη, 25 Φεβρουαρίου 2016

Club sandwich Ντουκάν με στικς κολοκυθιού


Για τη συνταγή του κλαμπ σάντουιτς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε οποιαδήποτε συνταγή ψωμιού σας βολεύει, όπως για παράδειγμα τη συνταγή μου για ψωμί του τοστ Ντουκάν. Μπορεί όμως να γίνει και με τη ζύμη των μπριος αν έχετε καταναλώσει το πίτουρο της ημέρας. Όταν φτιάξετε τη ζύμη θα πρέπει να την απλώσετε σε λαδόκολλα σε παραλληλόγραμμο σχήμα, υπολογίζοντας να μπορεί να κοπεί σε 3 τετράγωνα. Για να είστε σίγουροι ότι δε θα κολλήσει μπορείτε να απλώσετε στη λαδόκολλα 2-3 σταγόνες ελαιόλαδο. 

Δευτέρα, 4 Ιανουαρίου 2016

Το μπλογκ απέκτησε Ντουκαν τσατ!

Καλησπέρα! Στο κάτω μέρος της σελίδας έβαλα ένα κουτάκι για να μιλάνε μεταξύ τους όσοι είναι online στο μπλογκ και θέλουν να υποστηρίξουν ο ένας τον άλλο, να λύσουν απορίες ή απλά να μιλήσουν με άλλους φίλους. Μπορείτε να εγγραφείτε ή να συζητάτε σαν επισκέπτης. Σας παρακαλώ να είστε ευγενικοί και να θυμάστε πως όλοι εδώ προσπαθούμε για ένα κοινό σκοπό. Δε χρειάζεται να γινόμαστε επικριτικοί με τους άλλους ή να τους φέρνουμε σε δύσκολη θέση. Η όμορφη ατμόσφαιρα και η καλή ψυχολογία μας βοηθάνε να παραμένουμε προσηλωμένοι στο στόχο μας! Ελπίζω να το διασκεδάσετε!